西瓜冰里

爱一切动人的情感。爱所有身边的家人和挚友。因为是学牲课多目前无法接稿,抱歉。还在上学的宝儿就别打赏了喔。

Sajjad

你的眼睛很漂亮,仿佛有星河流淌。你的笑容很干净,仿佛灿烂暖阳。那天我问你健身器材的使用方法,你是那样的耐心温柔,亲身示范。抬杠铃时我力气不足,你怕伤到我的脊椎,就温柔地笑着说:没关系,慢慢来。虽然你是外国人但是你说的中文磁性温暖,当时心蓦地乱了方寸You have beautiful eyes, like a river of stars. Your smile is very clean, as if the bright warm sun. The other day I asked you how to use the gym equipment, and you were so patient and gentle, demonstrating yourself. I am not strong enough to lift the barbell, and you are afraid of hurting my spine, so you gently smile and say: It doesn't matter, take your time.step by step. Although you are a foreigner but you say the Chinese magnetic warmth, then heart suddenly confused square inch. I said: HMM. I asked if you had a girlfriend, and you said no. I said have you ever been in love before?我问你曾经有过女朋友吗,你说没有。我内心窃喜,想,我也是母胎单身嘿嘿嘿。后来我说我们能去散步吗,可以聊聊天。你说你想在健身房运动。我说好吧。我说我们可以去吃个饭吗,你说你自己在宿舍做饭,我说你会做那哪种食物,你说巴基斯坦食物。我问好吃吗?你说对巴基斯坦人来说很好吃。我有点忐忑地问,我可以尝尝吗?你好像看出了我的窘迫,说当然。在我窃喜的时候,你又说自己研究生三年级有点忙,最近不怎么做饭。都是室友做饭。我说好吧,那下次你做饭你一定要让我尝尝哦。你说好。后来,每次邀请你去散步,你总是会说你有一些事情要做。我问你大概什么时候有空,你总会说不确定。。。我问你一周够吗?你说不确定。。。然后你支支吾吾地说你订婚了。我不知道那个单词,还问你什么意思,你拿出手机翻译,我还凑到你面前看,你大大方方把手机呈现在我眼前,然而我内心的雀跃下一秒就消失殆尽。订婚两字鲜红刺眼。当时我僵住在原地,结结巴巴说没关系,以后可以当兄弟。但是心却凝滞了。

I asked you if you ever had a girlfriend, and you said no. My heart secretly happy, think, I am also mother born single hey hey hey. Then I said can we go for a walk? We could talk. You said you wanted to work out at the gym. I said ok. I said can we go to dinner, you said you cook in your dorm, I said you cook what kind of food, you said Pakistani food. Was it good? You said it was good for Pakistanis. "Can I try it?" I asked a little nervously. You seem to see my embarrassment and say sure. When I was smirking, you said you were a little busy in your third year of graduate school and hadn't been cooking much lately. Roommates cook. I said ok, next time you cook you have to let me taste it. You said ok .Later, every time you were invited for a walk, you always said you had something to do. When I ask you when you're free, you always say you're not sure... Let me ask you is a week enough? You said you weren't sure... And then you mumbled that you were engaged. I do not know that word, still ask you what meaning, you take out the mobile phone to translate, I still gather together to look in front of you, you show the mobile phone in front of me, however, my heart caper disappears in the next second. The Chinese characters for engagement are bright red and dazzling. I froze in place and stammered that it didn't matter, I could be brothers later. But my heart ached.后来我低头掩饰难过,一时语塞,转身开始疯狂健身,似乎在无尽的疲倦和汗水中能感到好受一点。能让大脑不再喧嚣。其实我很高兴你能及时告诉我。在我还没有投入全部情感时,及时止步。其实我很羡慕那个女孩子,能让你珍惜如玉。Later, I bowed my head to cover up the sad, temporarily speechless, turned around and started crazy fitness, it seems that in endless fatigue and sweat can feel the heart is not so painful. It keeps your brain quiet. I'm actually glad you told me in time. I stopped before I was fully emotionally involved. Actually I envy that girl very much, can let you cherish like jade.Sajjad,Sometimes you are cruel in your gentleness.But I still can't help liking you.Because you're already a necessary part of my life.

后来当大兄弟借你们研究生宿舍的冰箱放三盒牛奶,第二天来取牛奶,结果好家伙你全拿下来。你是觉得我能一口气干三升牛奶吗。。。后来逐渐疏远了。毕竟人生轨迹离得太远。唉

评论

热度(2)